رتبه بندی|رتبه بندی شرکت ها|اخذ رتبه|رتبه بندی شرکت|EPC|رتبه پیمانکاران

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عامل رضایت مشتری یکی از موارد مورد نیاز رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی است که دبیرخانه شورا باید شیوه‌های تبدیل رضایت مشتری به ملاک‌های کمی را تعیین کند.

  • صدرا ثبت
  • ۰
  • ۰

به موجب مصوبات جلسه مورخ 1383/6/22 و جلسه مورخ 1384/3/29 شورای‌عالی انفورماتیک کشور آئین‌نامه جدید رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی ویرایش نهایی گردیده و برای اجرا به دبیرخانه شورا ابلاغ شد. براساس آئین‌نامه مذکور ، با توجه به نهایی شدن اظهارنامه‌های مالیاتی شرکتها از مرداد ماه هر سال ، امکان دریافت مدارک رتبه‌بندی بر اساس آئین‌نامه جدید از تاریخ 1384/10/25 میسر است.

  • صدرا ثبت
  • ۰
  • ۰

شرکت‌ها باید در این ۱۵ دسته قرار گیرند

بر اساس آیین‌نامه شورای‌ عالی انفورماتیک که از سال ۱۳۸۴، به شرکت‌های کامپیوتری ابلاغ شده بود، هر شرکت تنها می‌توانست در ۱۳ رشته مشخص شده تقاضای محاسبه رتبه داشته باشد. اما با اعمال تغییرات در این آیین نامه و به پیشنهاد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، دو رشته کاری جدید به این رتبه‌بندی اضافه شد.

  • صدرا ثبت