رتبه بندی|رتبه بندی شرکت ها|اخذ رتبه|رتبه بندی شرکت|EPC|رتبه پیمانکاران

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • سابقه کار مفید و مرتبط مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و پرسنل شاغل تمام وقت ؛
  • میزان کارهای انجام شده شرکت؛
  • صدرا ثبت
  • ۰
  • ۰

عامل رضایت مشتری یکی از موارد مورد نیاز رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی است که دبیرخانه شورا باید شیوه های تبدیل رضایت مشتری به ملاک های کمی را تعیین کند. تعیین شیوه تبدیل رضایت مشتری به ملاک های کمی از اولویت های فعلی شورا است، زیرا به محض اینکه شرکتی رتبه یک را می گیرد به عامل رضایت مشتری بی توجه می شود.

  • صدرا ثبت